Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Дьоміна І. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Дьоміна І. О. 
Публічно-приватне партнерство як механізм розвитку загальної середньої освіти в Україні: автореферат дис. ... д.філософ : 281 / І. О. Дьоміна. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертаційна робота присвячена актуальній науковій проблемі обґрунтування теоретичних засад та розробки пропозицій публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої. У дисертації комплексно розв’язаноприкладну наукову проблему теоретичного обґрунтування засад публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої задля вироблення практичних рекомендацій.У першому розділі «Теоретико-концептуальні основи публічно-приватного партнерства у сфері загальної середньої освіти» досліджено, що поняття «державно-приватне партнерство» не тотожне поняттю «публічно-приватне партнерство», оскільки відрізняється за змістом, формою та колом партнерів. У науці державного управління у терміні «публічний» часто поєднуються«державний», «муніципальний», «самоврядний», а за Конституцією України органи державної влади та органи місцевого самоврядування представляють дві різні гілки публічної̈ влади. Сам термін «державно-приватне партнерство» якзапозичена світова практика у перекладі з терміну «публічно-приватне партнерство» значно звужує його застосування та обмежує його використання у нормативно-правових актах. У межах публічно-приватного партнерства в якості публічних партнерів виступають не лише органи державної влади, а й органи місцевого самоврядування, потужні громадські організації та благодійні фонди. Тому запропоновано у межах існуючої нормативно-правової бази, формуючи освітню політику, вважати «державно-приватне партнерство», «державно-громадське партнерство», «державно-громадське управління» концептуальними аспектами комплексного поняття «публічно-приватне партнерство», а заходи щодо практичного їх впровадження на рівні загальної середньої освіти синхронізувати для підвищення ефективності та спроможності освітньої галузі.^UThe dissertation is dedicated to the actual scientific problem of substantiating the theoretical foundations and developing of proposals for public-private partnership in the field of general secondary education. The dissertation comprehensively solves theapplied scientific problem of the theoretical substantiation of the principles of publicprivate partnership in the field of general secondary education in order to develop practical recommendations.It has been found that the concept of "public-private partnership" is not translated correctly into the Ukrainian scientific language. This translation significantly narrows the circle of partners within the scope of such cooperation. In the science of public administration, the term "public" is often associated with the notions of "state", "municipal", and "self-governing", but according to the Constitution of Ukraine, state authorities and local self-government bodies represent two different branches of state authorities. Within the framework of public-private partnership, state partners are not only state authorities but also local self-government bodies, powerful publicorganizations, and charitable foundations. Measures concerning the practical implementation of public-private partnership projects at the level of general secondary education should be synchronized to improve the efficiency and capacity of the educational sector.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського